Bandsintown
get app
Sign Up
Log In
Sign Up
Log In

Industry
ArtistsEvent Pros
HelpPrivacyTerms
Jeunesse Arena

Jeunesse Arena

Avenida Embaixador Abelardo Bueno, 3401
Rio de Janeiro, Brazil
36,156 Followers
Explore all 4 upcoming concerts at Jeunesse Arena, see photos, read reviews, buy tickets from official sellers, and get directions and accommodation recommendations.
Follow Venue

Upcoming Concerts

MAY
11
Tickets
MAY
18
Tickets
SEP
26
Tickets
MAR
12
Tickets

Find a Place to Stay: Hotels & Rentals Near Jeunesse Arena

Live Photos of Jeunesse Arena

Slipknot at Rio de Janeiro, Brazil in Jeunesse Arena 2023
View All Photos

Fan Reviews

May 15th 2023
O show foi maravilhoso, banda ótima! Minha ressalva é quanto a modalidade de ingresso. Quem quer ficar em pé deveria comprar pista! Ingresso de mesa é para quem quer assistir sentado. Começa o show e todo mundo levanta, tornando inviável para quem permanece sentado assistir. É uma falta de educação, respeito e organização imensas. Tem pessoas que realmente não conseguem assistir de pé. E aí fica inviável, mesmo que ela tenha comprado um ingresso sentada. Minha sugestão é que nesse tipo de show dançante, reservem mais ingressos na modalidade pista e avisem (e fiscalizem) que na modalidade mesa não é permitido ficar em pé.
Cintia
May 14th 2023
O show foi incrível, eles sao tops… sem duvidas a melhor banda. Mas o estacionamento péssimo. Estou gravida e não deixaram estacionar no Jeaunesse e sim no Parque Olímpico. Tive que andar muito na ida e volta. Lamentável.
Nathalie Rodrigues
May 5th 2023
Absolutely perfect! She is an amazing artist and knows how to entertain with a lot of different songs and interact a lot with the public
Maíra
View More Fan Reviews
Easily follow all your favorite artists by syncing your music
Sync Music
musicSyncBanner

About Jeunesse Arena

Type
Arena
Capacity
18,768
,