Bandsintown
get app
Sign Up
Log In
Sign Up
Log In

Industry
ArtistsEvent Pros
HelpPrivacyTerms
ארץעיר Tickets, Tour Dates and Concerts

ארץעיר

ארץעיר - הופעה ראשונה - 03.04.24 - המרץ2 תל אביב

Apr 3, 2024

8:30 PM GMT+3
I Was There
Leave a Review
ארץעיר Tickets, Tour Dates and Concerts
About this concert
ארץעיר הוא פרויקט מוזיקלי משותף של המוזיקאים והמפיקים יואב רוזנטל, גילי מאיר ומיה יוהנה. האלבום, ששוחרר לפני כמה חודשים, מגלה מחדש 8 שירים ("גלויות מהעבר") משנותיה הראשונות של המדינה – ברובם נסתרים ופחות מוכרים. בתקופה ההיא, רוב השירים עסקו בחלוציות ובהקמת המדינה ונכתבו מתוך תחושת שליחות ובגוף שלישי. בפרויקט ארץעיר ניסו היוצרים לגלות ולחשוף את השירים האישיים - הבודדים לאותה התקופה - תוך התייחסות לסיפור הפרטי של המספר והכותב – סיפור מהסוג שרלוונטי לכולנו בכל זמן, ובכך הופכים השירים מפעם לעל זמניים. בתקופה בה האקלים החברתי בישראל מקוטב מתמיד - המוזיקה היא עוגן מחבר, ובפרט זו מהימים המאוחדים של ראשית המדינה. עכשיו מגיע הפרויקט, לראשונה, להופעה חיה. על הבמה: מיה יוהנה, יואב רוזנטל, גילי מאיר, גיורי פוליטי ואדם מילינר
Show More

Find a place to stay

Bandsintown Merch

Circle Hat
$25.0 USD
Live Collage Sweatshirt
$45.0 USD
Rainbow T-Shirt
$30.0 USD
Circle Beanie
$20.0 USD
Easily follow all your favorite artists by syncing your music
Sync Music
musicSyncBanner

Share Event

ארץעיר Biography

ארץעיר הוא פרויקט מוזיקלי משותף של יואב רוזנטל, גילי מאיר ומיה יוהנה.

האלבום מגלה מחדש 8 שירים, רובם משנותיה הראשונות של המדינה - חלקם אנונימיים יותר וחלקם פחות. בתקופה זו הרבה מהשירים עסקו בהקמת המדינה והמספר מדבר בגוף שלישי. ארץעיר מנסה לגלות את השירים האישיים תוך התייחסות לסיפור הפרטי של המספר והכותב – סיפור מהסוג שרלוונטי לכולנו בכל זמן - ובכך השירים מפעם הופכים לעל זמניים.

במשך השנים האחרונות אספנו רשימה ארוכה של שירים. חיפשנו בעיקר את השירים שפחות נגעו בהם בפרויקטים השונים ולא קיבלו הרבה ביצועים חדשים. יצאנו למסע בעקבות הטקסטים ובעיקר אחרי האווירה והחוויה האישית של כל שיר. המסע הצריך מאיתנו להעביר את השירים תהליך של זיכוך מסוים - לנקות מַניֵירות מהעבר, לפשט חלקים ולחנים ולפעמים דווקא להוסיף את מה שהיה חסר. המשכנו בתהליך רק כשהשיר היה נקי, עירום ומוכן לאפיה מחדש.

עברנו תהליך כזה עם עשרות שירים – בסוף נשארו עם שמונה שירים שהרגשנו אליהם חיבור עמוק. החלטנו לעטוף אותם בעיבודים נקיים עם אווירה פולקית בסיסית ולבנות את העיבודים סביב גיטרה קלאסית ושירה. השירים שבחרנו לאלבום הם לתחושתי שירי פולק (עם) אמיתיים שמספרים סיפורים אישיים ומדברים על הקשיים, האהבה, הבדידות והצמיחה של הכותבים. האתגר היה לאתר שירים כאלה מבין רוב השירים העוסקים בתחושת החלוציות. מתרגשים מאוד לחלוק את האלבום אתכם.

--

"Eretzir" is a Tel Aviv-based folk band formed by Yoav Rosenthal, Gili Meir, and . Their anticipated album offers a refreshing perspective on early Israeli music, showcasing the trio's unique musical sensibilities and creative vision.
Read More
Folk
Indie
Follow artist