Bandsintown
get app
Sign Up
Log In
Sign Up
Log In

Industry
ArtistsEvent Pros
HelpPrivacyTerms
יושי - Yoshi Tickets, Tour Dates and Concerts

יושי - Yoshi

יושי - מופע השקת האלבום

May 7, 2024

9:30 PM GMT+3
Get Reminder
Book a Hotel
יושי - Yoshi Tickets, Tour Dates and Concerts
Get Tickets
Tickets
About this concert
במקביל ליציאת אלבומו החדש "תזכורת לעצמי" יוצא המוזיקאי והיוצר יושי לסיבוב הופעות חדש. יושי ניחן ביכולת ליצור מוזיקה פופולרית עכשווית שהיא גם נצחית ; מוזיקה שמושפעת משירים ישראליים עליהם גדלנו, אבל כאן ועכשיו; תוכן עמוק ובעל משמעות, אבל נגיש לכל. כשמוסיפים ליצירה הייחודית גם קול עוטף וחם שנכנס לנשמה, מבינים כיצד הצליח יושי לאסוף סביבו תוך זמן קצר קהילה של חצי מיליון מאזינים בחודש )המיתרגמים ל עשרות מיליוני השמעות ( אשר מלווה אותו גם בהופעותיו בכל רחבי הארץ. במופע החדש, אותו הפיק מוזיקלית גלעד שמואלי )עידן רייכל, עברי לידר, מרגי(, ילוו את יושי ארבעה נגנים מעולים , ויחד הם יבצעו את מיטב שיריו בעיבודים חדשים ואנרגיה מחשמלת. בין שירי המופע: "אין מספיק זמן", "זרים מכירים", "מתי יבוא מחר", "תן סימן", "אני רוצה את החיים שלי בחזרה", "דרך" ועוד. השירים, הסיפורים והדיאלוג עם הקהל יגיעו בחודשים הקרובים לכל רחבי הארץ. יושי: "בהופעות קורה משהו מיוחד. חדש. חד פעמי. קבוצה של אנשים שבאים לחוות משהו ביחד באותו חלל. זה מקום של אמת: הופעה מוציאה את האמת שלי, של השירים ושל הקהל. אני מרגיש אות ם בלייב, באותו הרגע, ואנחנו הולכים לאן שאנחנו רוצים. וזה המקום של כולנו לעוף על החיים. דווקא עכשיו."
Show More

Find a place to stay

Bandsintown Merch

Circle Hat
$25.0 USD
Live Collage Sweatshirt
$45.0 USD
Rainbow T-Shirt
$30.0 USD
Circle Beanie
$20.0 USD
Easily follow all your favorite artists by syncing your music
Sync Music
musicSyncBanner

Share Event

יושי - Yoshi Biography

המוזיקאי והיוצר שסיים בהצטיינות שני תארים בפילוסופיה ונטש לימודי רפואה לטובת התמקדות בקריירה מוזיקלית, הוא המסקרן ביותר במוזיקה העכשווית.

הוא גדל בנצרת עילית ועסק במוזיקה כל חייו, הופיע והקליט עם שמות כמו עילי בוטנר, מוקי ועוד, ובמקביל ניהל מסלול חיים מקביל של קריירה אקדמית משגשגת. עד שהבין שהוא רוצה, להתמסר כל כולו למוזיקה.



יושי מביא לבמה את השפה המוזיקלית המרעננת שלו, שילוב של נוסטלגיה ישראלית עם עמוד שדרה הפקתי עכשווי.

בזכות אלה, הצליח יושי להעמיד בזמן קצר שורת להיטים מרשימה, ביניהם "אין מספיק זמן״, "מתי יבוא מחר״, ״תן סימן״, ״דרך״, "זרים מכירים", באלבום שכיכב במצעדי ההשמעות, בעשרת השירים הויראליים של ישראל ובשאזאם.
Read More
Follow artist