Bandsintown
get app
Sign Up
Log In
Sign Up
Log In

Industry
ArtistsEvent Pros
HelpPrivacyTerms
נקמת הטרקטור Tickets, Tour Dates and Concerts

נקמת הטרקטור

Jan 31, 2020

9:00 PM GMT+2
I Was There
Leave a Review
נקמת הטרקטור Tickets, Tour Dates and Concerts
About this concert
נקמת הטרקטור – חוגגים 30 "מטבח אקוסטי" – עם הרביעייה העכשווית נקמת הטרקטור, מלהקות הרוק הוותיקות בישראל, מציינת 30 שנות יצירה המושתתות על רוקנ'רול משובח. במהלך השנים פיתחה הלהקה קריירה מוזיקלית ענפה ומגוונת הכוללת 9 אלבומים (כולל אלבום פיוטים), הופעות מסוגים שונים ושיתופי פעולה ייחודיים שהנפיקו שירים אשר הטביעו חותמם בתרבות הישראלית וקיבעו את מעמדם גם כלהקת רוק ישראלית וגם כלהקה אמנותית שונה ולא צפויה אשר משלבת מוזיקה, מחול, קולנוע ותיאטרון. במסגרת חגיגות 30 שנות נקמת הטרקטור תחזור הלהקה ל"מטבח אקוסטי". המופע נולד במקרה ב-1993 וסיפק גרסה מעט אחרת לשירי הלהקה. מסך החשמל והגיטרות יורד והשירים זוכים למעטפת יותר אינטימית. במופע המיוחד לפסטיבל החורף של היכל התרבות תארח הלהקה את הרביעייה העכשווית, אחד ההרכבים המובילים בתחום המוזיקה הקלאסית המודרנית בארץ ובעולם. נקמת הטרקטור והרביעייה שיתפו פעולה לראשונה לפני כ-15 שנה במופע מרתק ומסקרן עם זיקה למוזיקה מודרנית ובו משולבים קטעי נקמת הטרקטור בעיבודים יוצאי דופן. חברות הרביעייה – הדס פבריקנט וטלי גולדברג (כינורות), הילה אפשטיין (צ'לו) וגליה חי (ויולה) שהיא גם חברת טרקטור. בין שירי המופע – להיטיהם הגדולים מכל הזמנים: "משחק של דמעות", "היא", "ג'ונגל פיתוח", "אופניים וספר", "דברי אליי", "עפיפונים", "שקט", "מסכים שטוחים" ועוד רבים וטובים.
Show More

Find a place to stay

Bandsintown Merch

Circle Hat
$25.0 USD
Live Collage Sweatshirt
$45.0 USD
Rainbow T-Shirt
$30.0 USD
Circle Beanie
$20.0 USD
Easily follow all your favorite artists by syncing your music
Sync Music
musicSyncBanner

Share Event

נקמת הטרקטור Biography

נקמת הטרקטור, מלהקות הרוק הוותיקות בישראל, מציינת 30 שנות יצירה המושתתות על רוקנ'רול משובח, בהופעה חגיגית ומיוחדת שתתקיים ב 31.8 באמפי שוני

בהופעה יארחו את ברי סחרוף שהפיק את אלבומם הראשון, ואת חברי הלהקה המקורית- גרין ודני מקוב.

נקמת הטרקטור התחילו את דרכם בשנת 1989 בשותפות שנוצרה בין אבי בללי לגרין, שהחלו בגיבוש סקיצות וניסיונות כשהקו המנחה הוא מוסיקה נגישה ועם זאת אחרת ושונה. לאחר מכן הצטרפו גם דני מקוב על התופים ואופיר לייבוביץ על הגיטרות. באותה תקופה מקים ניצן זעירא את חברת התקליטים "נענע דיסק" ומחתים את הרביעייה. פורטיס מבקר הרבה בזמן ההקלטות לאלבום הראשון, מציע לרביעייה בלי השם את השם "נקמת הטרקטור" על שם שיר שנגנז מתקליטו "סיפורים מהקופסא". הלהקה מתחילה בהופעות ומקבלת תגובות יוצאות דופן והצעה לכתוב מוסיקה ללהקת בת-שבע. הלהקה מלחינה את המוסיקה ליצירה " ק י ר "מאת אוהד נהרין ונועלת במאי 90 את פסטיבל ישראל בבכורה של אחד מרגעי השיא במחול המודרני- "אחד מי יודע". במקביל יוצא תקליט הבכורה הנושא את שם הלהקה "נקמת הטרקטור".

במהלך השנים פיתחה הלהקה קריירה מוזיקלית ענפה ומגוונת הכוללת 9 אלבומים ( כולל אלבום פיוטים), הופעות מסוגים שונים ושיתופי פעולה ייחודיים שהנפיקו שירים אשר הטביעו חותמם בתרבות הישראלית וקיבעו את מעמדם גם כלהקת רוק ישראלית וגם כלהקה אמנותית שונה ולא צפויה אשר משלבת מוזיקה, מחול, קולנוע ותיאטרון.

לאמפי שוני הם מגיעים בפעם הראשונה לערב ייחודי, אנרגטי ומרגש עם להיטיהם הגדולים מכל הזמנים: משחק של דמעות, אדון הסליחות, היא, אחד מי יודע, נודד אלייך, ג'ונגל פיתוח, אופניים וספר, דברי אליי, עפיפונים, שקט, אדרנלין, נשאר רק לרוץ, סביב סביב, מה לאהובי, מסכים שטוחים ועוד רבים וטובים.

בללי: " לא חלמנו ששלושים שנה אחרי נממש הופעה חגיגית , שלושה עשורים של עשייה ומעורבות בעולם המחול והקולנוע הישראלי וברקע תשעה אלבומים שמציעים גוון אחר לרוק הישראלי. ברי שהפיק את האלבום הראשון יתארח 30 שנה אחרי האירוח הבלתי נשכח ברוקסן. יחד עם גרין ומקוב, חברי הלהקה המקורית, אנחנו סוגרים מעגל וחוזרים אל הנקודה שבה התחלנו את הדרך לפני 30 שנה. אנחנו מאד מתרגשים ומצפים להופעה הזו."

על הבמה: אבי בללי - בס, שירה, גליה חי – ויולה, אופיר לייבוביץ' – גיטרה, רועי ירקוני – קלידים, אביב ברק - תופים

צילום: אלדד רפאלי
Read More
Follow artist