Bandsintown
get app
Sign Up
Log In
Sign Up
Log In

Industry
ArtistsEvent Pros
HelpPrivacyTerms
Mika Hary Tickets, Tour Dates and Concerts

Mika Hary

מיקה הרי - מופע השקה לאלבום הבכורה!

Syncopa
5 Kiat Street

Jul 25, 2018

7:00 PM UTC
I Was There
Leave a Review
Mika Hary Tickets, Tour Dates and Concerts
About this concert
שבועות מספר לאחר הופעות השקת האלבום באירופה, שכבר זוכה לביקורות נלהבות (לה פיגארו, רולינג סטון!) מיקה הרי, מלווה בלהקה עוצמתית, חוגגת את יציאת אלבום הבכורה גם בישראל! על הבמה: מיקה הרי (שירה וקלידים) ערן ויץ (גיטרה, קולות וניהול מוסיקלי) דניאל ספיר (בס וקולות) קרן טפרברג (תופים וקולות). מיקה הרי, זמרת/יוצרת מהפנטת בקולה ובנוכחותה, קול עמוק הממריא בעוצמה ברגע אחד ועדין ומרגיע במשנהו. אלבום הבכורה של מיקה הוקלט באולפני Sear Sounds בניו יורק יחד עם בכירי הסצינה המקומית, ובהפקתו של המפיק הניו יורקי הנודע מאט פירסון. "מיקה היא אמנית נדירה שחוצה ז׳אנרים וקטגוריות ועם זאת מרגישה מוכרת לגמרי״ אומר פירסון על עבודתו איתה. מאט שעבד עם רבים וטובים, מפאט מת׳יני ועד ג׳יין מונהייט, מוסיף שהמקוריות של מיקה מהדהדת לאלו של ג׳וני מיטשל וקייט בוש. ״הקול הייחודי והחיבור הרגשי של מיקה מושכים מיד את המאזין פנימה, והיכולת המדהימה שלה לספר סיפור טקסטואלית ומוסיקלית משאירה אותי קרוב ומסוקרן.״ האלבום When Morning Comes הוא סיפור של אשה צעירה המנסה למצוא את מקומה בעולם, מול עצמה ומול הסובבים אותה, תוך שמירה על עצמאותה ועל דרכה האישית. היא אינה מתנצלת על דרכה, ומתמודדת עם העולם באמצעות המוזיקה. 2017 היתה שנה מכוננת עבור מיקה - היא הוחתמה בלייבל הצרפתי היוקרתי BMG והוציאה סינגל ו EP ראשונים בצרפת. היא היתה הזמרת היחידה שאינה צרפתייה שהשתתפה בפריז במופע המחווה לציון 20 שנה למותה של הזמרת ברברה, והופיעה באולם הפילהרמוני של פריז לקול תשואות הקהל שנכבש בקסמה וקרא לה לשוב אל הבמה. בנוסף, הופיעה כמופע פותח בסיבוב ההופעות בצרפת של הזמר והיוצר הנודע רופוס ויינרייט. שנת 2018 נפתחה חזק עם צאת אלבום הבכורה של מיקה ברחבי אירופה, כאשר בשבוע הראשון שלו קטף האלבום ביקורות מדהימות והתמקם במקום #29 באייטיונס צרפת! מיקה והלהקה חגגו את הריליס בחודש האחרון במופע חגיגי בפריז שהתקבל באהבה ובזרועות פתוחות של הקהל. מחירי כרטיסים: מכירה מוקדמת - 42 ש"ח קופת הסינקופה - 50 ש"ח
Show More

Find a place to stay

Bandsintown Merch

Circle Hat
$25.0 USD
Live Collage Sweatshirt
$45.0 USD
Rainbow T-Shirt
$30.0 USD
Circle Beanie
$20.0 USD
Easily follow all your favorite artists by syncing your music
Sync Music
musicSyncBanner

Share Event

Mika Hary Biography

Mika Hary debut album “When Morning Comes” due for release via BMG France, coming fall 2017.

Produced by Matt Pierson, with some of NYCs hottest young players.
Matt Pierson (Brad Mehldau, Pat Metheny, and Jane Monheit) says: “Mika is a rare artist who seems totally familiar yet defies category.
When I think of comparable artists (Bjork, Joni Mitchell, Kate Bush), It’s not because she sounds like or is influenced by them - it’s the fact that she has a similar sense of brazen originality”.
Read More
Follow artist